ZAPOŠLJAVAMO!
Novo radno mjesto: administrativni tajnik
Minimalni uvjeti koje tražimo od kandidata:
-
Obavezno napredno poznavanje i korištenje računalne tehnologije, softvera i drugih pomoćnih aplikacija i uređaja
-
Naklonost digitalnim sadržajima i aplikacijama
-
Obavezno izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
-
Organiziranost, komunikativnost, točnost, urednost i sposobnost brzog učenja
-
Smisao za organizaciju radnih zadataka i planiranje vremena
Opis poslova:
-
Digitalizacija i organizacija poslovne dokumentacije klijenata
-
Komunikacija sa klijentima i drugim institucijama po potrebi
-
Podrška u općim i drugim administrativnim poslovima
-
Odrađivanje radnih zadataka pretežito u računalnom okruženju korištenjem raznih poslovnih aplikacija
Uvjeti koje nudimo:
-
Prosječna primanja za administrativne djelatnosti
-
Ugodno radno okruženje i izvrsna radna atmosfera
-
Ugovor na određeno uz mogućnost stalnog zaposlenja
Dodatne informacije o načinu selekcije:
Selekcija se odvija u tri kruga. Prvi selekcijski krug odnosi se na selekciju prema poslanim životopisima i molbama. Nužno je da u svojim životopisima detaljno opišete svoje sposobnosti i znanja vezana za računalnu tehnologiju i engleski jezik. Prijavljeni koji zadovoljavaju uvjete iz oglasa, bit će pozvani na kratki razgovor odnosno u drugi selekcijski krug. Temeljem kratkog razgovora radimo selekciju kandidata za drugi krug razgovora. U trećem, posljednjem krugu selekcije izvršit će se testiranje sposobnosti nužnih za uspješno ispunjavanje poslovnih zadataka, te drugi razgovor. Po analizi rezultata testiranja i zaključaka donesenih nakon razgovora objavit ćemo konačnu odluku odabranom kandidatu.
Pošalji svoj životopis na info@fedra-zadar.hr i napiši zašto si ti najbolji kandidat!