ZAPOŠLJAVAMO!

Novo radno mjesto: administrativni tajnik

Minimalni uvjeti koje tražimo od kandidata:

  • Obavezno napredno poznavanje i korištenje računalne tehnologije, softvera i drugih pomoćnih aplikacija i uređaja

  • Naklonost digitalnim sadržajima i aplikacijama

  • Obavezno izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu

  • Organiziranost, komunikativnost, točnost, urednost i sposobnost brzog učenja

  • Smisao za organizaciju radnih zadataka i planiranje vremena

Opis poslova:

  • Digitalizacija i organizacija poslovne dokumentacije klijenata

  • Komunikacija sa klijentima i drugim institucijama po potrebi

  • Podrška u općim i drugim administrativnim poslovima

  • Odrađivanje radnih zadataka pretežito u računalnom okruženju korištenjem raznih poslovnih aplikacija

 

Uvjeti koje nudimo:

  • Prosječna primanja za administrativne djelatnosti

  • Ugodno radno okruženje i izvrsna radna atmosfera

  • Ugovor na određeno uz mogućnost stalnog zaposlenja

 

Dodatne informacije o načinu selekcije:

Selekcija se odvija u tri kruga. Prvi selekcijski krug odnosi se na selekciju prema poslanim životopisima i molbama. Nužno je da u svojim životopisima detaljno opišete svoje sposobnosti i znanja vezana za računalnu tehnologiju i engleski jezik. Prijavljeni koji zadovoljavaju uvjete iz oglasa, bit će pozvani na kratki razgovor odnosno u drugi selekcijski krug. Temeljem kratkog razgovora radimo selekciju kandidata za drugi krug razgovora. U trećem, posljednjem krugu selekcije izvršit će se testiranje sposobnosti nužnih za uspješno ispunjavanje poslovnih zadataka, te drugi razgovor. Po analizi rezultata testiranja i zaključaka donesenih nakon razgovora objavit ćemo konačnu odluku odabranom kandidatu.  

Pošalji svoj životopis na info@fedra-zadar.hr i napiši zašto si ti najbolji kandidat!