Iskustvo naše klijentice
"Kao poduzetnica često sam se susretala s nedoumicama oko vođenja poslovnih knjiga i bila mi je potrebna veća proaktivnost od strane knjigovodstva, najviše kroz savjetovanje, praćenje mog rada i poznavanje materije kojom se bavim. Nerijetko je izostajala podrška ali i pravovremeno obavještavanje o izmjenama zakonskih regulativa. Na konkretna pitanja koja predstavljaju osnove knjigovodstva dobivala sam polovične i nejasne odgovore, zbog čega sam previše vremena trošila na samostalno istraživanje kako bih nešto trebala odraditi, umjesto da se posvetim razvoju svog poslovanja. Ukratko, bila sam razočarana zajedničkom suradnjom i shvatila sam da mi je potrebna promjena.
Najveća frustracija bila je osjećaj gubljenja vremena i stagnacija u poslovnom razvoju zbog okupiranosti stvarima koje bi trebalo rješavati knjigovodstvo.
Fedra mi je pružila totalno drugačiju percepciju kako funkcionira profesionalan i kvalitetan odnos između knjigovodstva i poduzetnika. Stvari za koje sam mislila da su komplicirane i da ih ne razumijem razjašnjene su samo jednom kratkom konzultacijom. Obostrano se poštuju dogovoreni rokovi, a u slučaju da sama nešto zaboravim odraditi, Fedra će me uvijek na vrijeme podsjetiti. Ne osjećam više pritisak zbog vođenja poslovnih knjiga i ne gledam to više kao zamoran i dosadan dio poslovanja kao do sada.
Shvatila sam da sam na pravom mjestu već nakon prvog telefonskog poziva kad sam Fedru kontaktirala u želji za zajedničkom suradnjom. Odmah sam osjetila da sam u pravim rukama i da sam napokon pronašla knjigovodstvo koje će mi olakšati i kvalitetno me uputiti u vođenje poslovnih knjiga. U Fedri je pristup smiren i toliko jednostavno pojasne nejasnoće da problem riješite gotovo momentalno.
Uz Fedru osjećam veliko olakšanje jer se mogu posvetiti svom razvoju poslovanja. Način na koji Fedra funkcionira olakšao mi je vođenje poslovanja, ne gubim puno vremena na papirologiju, a uz Fedrino savjetovanje i poslovna planiranja vidljiv je i rast mog poslovanja."